Nowe zasady dla dugoturowej gry


Pierwsza dugoturowa gra Freeciv ju wystartowaa. Miejmy nadzieje, e nie ostatnia. Aby przyczy si do rozgrywki jak najszybciej zgo ch gry na naszym forum i zagldaj tam codziennie, gdy wszelkie informacje i nowinki bd kierowane wanie tam.
Jeli wystarczajca ilo graczy bdzie tym zainteresowana w przecigu kilku tygodni wystartuje nowa dugoturowa rozgrywka z jeszcze bardziej zmodyfikowanymi zasadami oraz gra oparta na zasadach civ2. Wicej informacji ju wkrtce.

PAMITAJ ZANIM SI PRZYCZYSZ:

Ponisze zasady przystosowane s do uycia w 'wolnej' FreeCiv dla wielu graczy. (z opcj TIMEOUT=24h).

Podsumowanie:

  • Kompletnie nowe oddziay: cart i truck, przegldnij rwnie zmodyfikowan stron manuala.
  • Poziom nauki zmnelszony (40% for Despotyzmu, etc), poziom korupcji lekko zmniejszony.
  • Paac dodaje 100% bonusu do nauki, moe zosta postawiony bez Murarstwa.
  • Min_city_dist=3
  • Powikszona szybko jednostek oraz zasig widzenia.
  • Raczej dua mapa, 100x80, gen=1, z realistyczn iloci terenu.

OK, ale dlaczego uywa wolnego serwer (z 24 godz. timeoutem)?

  1. klasyczne wieloosobowe gry z timeoutem=60s s raczej jak RTSowski 'mecz mierci',
  2. trudno wymyli zaawansowan strategi w czasie gry on-line,
  3. granie na duych mapach on-line jest nudne,
  4. gracze zazwyczaj wyczaj si gdy co pjdzie le, prbujac zacz inn gr,
  5. gracze wyczaj si gdy gra jest zbyt duga lub musz i do domu, ka, pracy itp.
  6. modemowcy nie mog gra on-line poniewa musz paci za poczenie,

Oczywicie, wstpna cz gry bdzie szybka (nikt nie chce spdzi tygodni czekajc i obserwujc budow nowego osadnika).
Po wstpnej fazie wzrostu, gra zacznie by off-line.
Moesz poczy si kiedykolwiek, wykona swoje ruch, wprowadzi w ycie swoj stategi, ustawi produkcj a pniej odczy si.

Komentarze: Gislan

Orginalny Autor:McZapkie

Units tiles