"Robotniczy Mod"

Jest to strona projektu majcego na celu oddzielenie roli osadnikw — zakadajcych nowe miasta oraz robotnikw — odpowiedzialnych za rozwj infrastruktury (drogi, irygacje, koleje itp.). Taki podzia zosta wprowadzony, ju do dawno, w rnych grach cywilizacyjnych (SMAC, Civ3) i naley uzna to, za jedne z lepszych usprawnie w porwnaniu z I i II czci Cywilizacji.
W poniszej tabeli zostay przedstawione nowe wspczynniki osadnikw, inynierw oraz nowej, jednostki robotnikw.

nazwa: Robotnicy
wymagane technologie:
zastpowany przez: Inynierw
koszt: 40
koszt populacji: 0
atak: 0
obrona: 1
pkt. ycia: 20
sia ognia: 1
pkt. ruchu: 1
utrzymanie: 1 tarcza
zasady specjalne:
  • "Settlers"
  • "NonMil"
  • "Airbase"
nazwa: Inynier
wymagane technologie: Materiay Wybuchowe
zastpowany przez:
koszt: 40
koszt populacji: 0
atak: 0
obrona: 2
pkt. ycia: 20
sia ognia: 1
pkt. ruchu: 2
utrzymanie: 1 tarcza
zasady specjalne:
  • "Settlers"
  • "NonMil"
  • "Airbase"
  • "Transform"
nazwa: Osadnicy
wymagane technologie:
zastpowany przez:
koszt: 40
koszt populacji: 2
atak: 0
obrona: 1
pkt. ycia: 20
sia ognia: 1
pkt. ruchu: 1
utrzymanie: 1 tarcza, 1 ywno
zasady specjalne:
  • "NonMil"
  • "AddToCity"
  • "Cities"

Aby wystartowa gr, ktra bdzie zgodna z powyszymi zasadami, naley uruchomi serwer z opcj -r worker.serv, a klienta wybierajc jeden z dwch zmodyfikowanych zestaww grafik — s to isotrident-worker i trident-worker.
civserver -r /sciezka/do/katalogu/z/dodatkami/do/freeciv/worker.serv
civclient -t isotrident-worker

W wersji 2.1 moesz wybra jaki obrazek bdzie reprezentowa robotnikw w grze.

NOWY STARY
NOWY STARY
Stworzony przez Pera I. Mathisena do jego modu inspirowanego Civ3. Zaprezentowany na liscie freeciv-dev@freeciv.org. Jest on domylnym robotnikiem w grze. Oryginalny wygld robotnikw obecny w poprzednich wersjach modu. Jego twrc jest nasz kolega redakcyjny Faust.

Jeeli chcesz aby oryginalny robotnik Fausta dalej reprezentowa Twoje jednostki (oczywicie rwnie jednostki Twoich przeciwnikw) musisz skopiowa pliki old.png i old.xpm na pliki units.png i units.xpm. Sugerujemy wczeniej skopiowa oryginalne pliki z grafik, nadajc im np. nazwy new.png i new.xpm.

Niusy

Lukas Tonne stworzy now grafik robotnika. Bdzie to prawdopodobnie orginaly robotnik.

NEWEST